16 Ekim 2008 Perşembe

Yolun Açık Olsun!


kız hayırsız kuruttun kanımı
hatsiz hesapsız kırdın sol yanımı
hiç huyum değil
almadım ahını

ahh

ben tartamam
çekmez terazim
kul hakkını

yolun açık olsun turnam özgürsün
günü gece basar bazen
gönül gözün görsün
hırsız çaldın canımın yarısını
sürdün bahtıma katran karasını
hiç huyum değil almadın ahımı
ahhhh
ben tartamam çekmez terazim
kul hakkını
yolun açık olsun
turnam özgürsün

günü gece basar bazen
gönül gözün görsün


Sabah sabah dolandı dilime, zihnime, yüreğime bu şarkı. Ne de güzel bir söz ''yolun açık olsun''...
Artık daha özgürce söyleyebildiğim için bu sözü şanslıyım sanırım biraz. Her defasında kendi yollarımı açtığımdan olacak daha bir güçlü hissediyorum kendimi. Ayaklarım yere hiç olmadığı kadar sağlam basıyor. Büyüyorum...Büyümek buysa, iyiki diyorum. Kendini ilk kez bu kadar düşündüğünü gören hem de bunu bencilce yapmayan, ölçüp tartan, yorumlayan biri olup çıktım. Attığım her adımın daha çok arkasındayım artık. Kendime bile ''Keşke'' dedirtmiyorum. ''keşke''lerim yok artık. Ben varım, geleceğim var, en önemlisi de bugün var. Berrak, giderek netleşen hayallerim var. Ve bu defa içinde sadece benim olduğum hayaller. Eskiden olsa dramatik bulurdum bunu. Ama şimdi her zamankinden daha da güzel geliyor düşünmek. Beni bir tek ben üzebilirim çünkü o zaman...

Not: Şarkı Ferhat Göçerin şarkısıdır. Yolun açık olsun. (Dinlemek isteyenler için)
Not: Özbek kahvesi tarifi aklımda. Ama fotoğraflı anlatmak istiyorum. Bu aralar da biraz midem hassas kahve içemiyorum. Bi kaç gün gecikmeli de olsa yazıcam=)

8 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Güzel ve duru bir parça gerçekten bu.Yolun açık olsun diyebilmek kolay değil herkese ehel ayrımındaysan birşeylerin.Ama tabirin hoşuma gitti,yolun açık olsun derken kendi yolunu açmak.Ne kadar doğru...
Güzel bir anlatım olmuş,teşekkürler.

hTc dedi ki...

Teşekkürler Aylin. Çok çok zor gerçekten söylemek. Ama insanın bazı zamanlarda kendine verdiği en güzel hediye. Yalnız geldik yalnız gideceğiz sonuç olarak. Biraz da kendimizi düşünmeliyiz=)

nergisce dedi ki...

cok güzel seyler yazmissin, insanin kendisini yorumlamasi cok dogru...ben bu sarkiyi galiba hic dinlemedim:)svgiler yolluyorum sana

hTc dedi ki...

Tavsiye ediyorum canım benim. Eminim çok beğenirsin. Sevgilerle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çok güzel bir şarkı bencede. Ne güzel umut dolu bir yazı. Hep böyle ol canım umut dolu. Öpüyorum kocaman.

MyBiber dedi ki...

Benim de hiç dinlemediğim bir şarkı. En kısa zamanda bulup dinleyeceğim. "Yolun açık olsun." İyi niyetli bir dilektir. Her ne kadar duyanın da söyleyenin de içini burksa da yapacak bir şey kalmadığı ve çaresizce bu durumun kabullenildiği anlarda kullanılır daha çok ama ben de aldığın kararlardan ötürü sana, "yolun açık olsun hatice" demek istiyorum. Zira kendine açtığın yol, güzel bir yol...
Kahve tarifini sabırsızlıkla bekliyorum bu arada... ;) Sevgilerimle...

hTc dedi ki...

çiçeğim sağol hayatım. Öpüyorum kocaman.

hTc dedi ki...

Ablacım sözüm söz en yakın zamanda=) Ama gerçekten hiç yapamadım o günden sonra. İlk içtiğimde söz=)
Güzel yorumların için teşekkür ederim.