9 Ekim 2008 Perşembe

Dekorasyon



9 yorum:

böcük dedi ki...

Evet sanırım bu başlıkları özlemiştim :) Fikir vermeye son gaz devam canım :) İkinci fotoğraftakiler çok hoş :)

hTc dedi ki...

canım benim ben de özledim ama sanırım o ilk hevesim kalmadı artık:(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yine süper şeylerr.

nergisce dedi ki...

Ne kadar güzel seyler...sen yaptin sandim:). kalpli kartlari cok begendim, dügün davetiyesi olarak kullanila bilir..cok begendim güzel fikirler...ilk fotadaki mumluklari evdede yapilabilir, renki kagitlarla kavanozlar kaplanirsa güzel olur, ben kreste cocuklarla yapmistim..tavsiye ederim güzel olur:)sevgiler

hTc dedi ki...

çiçeğim teşekkürler=)

nergiscim fikirlerin için çok teşekkürler=)Öptüm kocaman

böcük dedi ki...

Hevesin tekrar yerine gelsin Haticeee :)) Senin ve nergis'in önerileri çok hoşuma gidiyor :D Son gaz devam silkil ve kendine gel :Pp

hTc dedi ki...

ehehe tamam canım=)

ayci dedi ki...

su kalpliler ne kadar da güzel davetiye olur aslinda!

hTc dedi ki...

iyi fikir;)