12 Ekim 2008 Pazar

Ne garip


*Hayatımda beni en çok mutlu eden şeyin koşturmak olduğunu anladım. Kendimi unuturcasına birşeylerin peşinden koşturmak, zamanın su gibi akıp gitmesi, düşünmeden hiçbirşeyi ne kadar da çok işime geliyor.
*Aşk bitti mi daha bir huzurluyum sanki. Kafam rahat. Merak ettiğim, adına kaygılandığım biri olmuyor hayatımda. (Not: Aşk bitti=) -Üzgün müyüm? -Hayır. -Gerçekten mi? -Evet=))
*Yarın acilen spora başlıyorum. Fazla kilolarım fazla olmaya başladı.
*Eve gelen arkadaşların neşesini özlemişim. internete bile giresim gelmedi. Koyu sohbetler, Özbek kahveleri, (meraklılara bir ara veririm tarifi, starbucks kıvamındadır kendiler=)=)) sabahlara kadar kikirdemeler, öğlen uyanmalar, bu saatlere kadar gezmeler... Yerini başka şeyler doldurmuyormuş gerçekten.
*Salı günü staj başlıyor. Bakalım yeni öğrencilerden ne cevherler çıkacak. Biz sınıfa girince hepsi birden stand-up yarışmasına başlicak kesin:D Ben de keyifle izlicem artık=)
*Şimdi bu kısa molanın ardından bir arkadaşı daha ağırlayacak olmanın tatlı yorgunluğu içindeyim. Yarın da okul var. Çoook çalışmam gerek çooook=) Hoşçakalın...

10 yorum:

MyBiber dedi ki...

Koşturmanın getirdiği yoğunluk, telaş, kalabalık... Fiziksel bir yorgunluk verir insana fakat sürekli çözümü olmayan şeyleri düşünmenin getirdiği beyin yorgunluğunu alır. Yatarsın, dinlenirsin fiziksel yorgunluğun geçer ama beynin yorgunsa yatamazsın, yatsan da uyuyamazsın, dönüp durursun yatağında... Koşturmak seni yorar ve o düşünülmemesi gereken fakat senin ısrarla düşünmek istediğin şeyleri düşünmene izin vermez. Etmeye başladığın duaları bile tamamlayamadan tatlı bir uykunun içine yuvarlanıverirsin.
O kahvenin tarifini çok istiyorum ben. Kahve tiryakisi arkadaşlarım için güzel bir sürpriz olacak eminim. Sevgilerimle...

nergisce dedi ki...

:) pazartesi sendromu bende rejime girmeyi düsünüyordum..ay INSALLAH:)...ask bitmesin yada bitsin hem zordur hem güzeldir, cilveli birsey su ask tam kivamini tutturamadim daha...iste böyle haticecim iyi haftalar sana:)öptüm kocaman

Aylin Ünlü dedi ki...

Herşey gönlünce olsun htc...

böcük dedi ki...

Canım sana sonuna kadar katılıyorum.Bir şeylerin telaşına kapılıp bir yerden bir yere koştururken sadece peşinde olduğun şeyi düşünüyorsun.Zihnindeki diğer düşünceler kendini gösteremiyor sana.Galiba işte bu yüzden bana devamlı bir şeylerle uğraş yoksa kafayı yiyeceksin diyorlar :p

Aşk bittiyse ve sen huzurluysan,üzgün değilsen senin adına çok sevindim :)) Gaçmiş olsun :p

Arkadaş neşesi :) İşte ben de bunu seviyorum.Bu sıralar kendimi onlardan soyutlasam da şimdi senin yazını okuyunca özendim sana :))

Kayfe tiryakisi olaraktan tarifi bekliyoruz efendim son olarak :)

Sevgiler canım hep böyle huzurlu ve mutlu ol sen ,)

hTc dedi ki...

Ablacım duygılarıma tam tercüman oldun işte=) Tarif için bir yazı hazırlayacağım. Sağoasın.

hTc dedi ki...

Nergiscim çok sağol. Aşk tuhaf bişey yahu=) Hayırlısı olsun.

hTc dedi ki...

Aylin teşekkürler, inşallah.

hTc dedi ki...

Böcüküm güzel dileklerin ve güzel yüreğin için çok teşekkürler. Tarifi ekleyeceğim yakın zamanda. Öpüyorum çok.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Koşuşturmaca iyidir. Boş kaldımı insan kendini yer. Fazla kilolara elince gel benim iş yerimde çalış. Ye yee kilo alma hatta zayıflarsın :))

hTc dedi ki...

Çalışırken çok fittim zaetn canım. Ama yazın o kadar pasta börekle uğraşınca bi bedeli oluyor işte=)