8 Ekim 2008 Çarşamba

Maça konsantre oldum!


Ne olacak bu ülkenin hali tarzında konuşmalar yapmak istemiyorum blogumda. Bunlar ancak yüz yüze konuşulabilecek derin mevzular. İçim çok acıdı bunu söylemek istedim sadece. Önce şehitlere acıdı. Sonra bunlara sebep olan teröristlere acıdı. Beyinlerini teslim etmiş o zavallı insanlara...Haddimi aşan birşeyler yazmak istemiyorum ama o insanları da terörist yapan devlet değil mi? Kardeşi kardeşe düşüren...
*Gazeteci sorar, ''Sayın Çelik Aktütün'deki okulun hala kapalı olması konusunda ne düşünüyorsunuz'' SAYIN Çelik cevap verir, ''Şu anda maça konsantre oldum arkadaşlar...''

ve

*Aktütün karakoluna saldırı yapılırken golf oynayan hava kuvvetleri komutanı...

Birileri ölsün...Birileri eğitim aşkıyla tutuşsun dursun kime ne? Futboluma bakarım, golfümü oynarım. Aktütün ilköğretim okuluna da KADROLU değil VEKİL öğretmen atarım. Açık yok arkadaş, zorla mı?

Başımız sağolsun...

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı Kurucusunun dediği gibi ''Eğitim devletin elinde olacak kadar önemsiz birşey değildir.'' diyorum şehit annelerine Allah'tan sabır diliyorum.

Konuyla ilgili okunulası şeyler:

http://www.sonsayfa.com/Kose-Yazarlari-Adem-Durmus-47.html

http://www.bizimsivas.net/modules.php?name=Kose_Yazilari&op=viewarticle&artid=1361

4 yorum:

nergisce dedi ki...

ne kadar güzel bir konuya deginmissin haticecim...söyledigin sözler cok dogru!

MyBiber dedi ki...

Artık ateş sadece düştüğü yeri yakmıyor. Yüreğimle birlikte önce genzim yanıyor sonra yaşlar boncuk gibi iniyor. Canım yanıyor, içim acıyor. Ailelerinin evlerindeki durumlarını düşünüyorum. İştahım kesiliyor, uykum kaçıyor. Lanet ediyorum, isyan ediyorum. Babalardan biri boynu bükük, "ne yapalım, vatan sağolsun!" diyor ya tüylerim diken diken oluyor, gurur duyuyorum.

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok derin konular bunlar,geçen akşam arkadaşımla konuşmaya başladıkta çıkamadık içinden,tatlı tatlı tartışmamız yanımıza kar kaldı keyfi bol...Biziz biz birşeylere neden olan...Anlatması uzun hikaye...

hTc dedi ki...

Nergiscim teşekkürler.

Ablacım, ateş gerçekten de düştüğü yeri yakmıyor...Sadece bir dakika düşünmek yeter gerçekten anlamak için. O evlerde nasıl bir yas havası var şimdi kim bilir. Ve de ecelden öte bir ölüm bu. Terör...Bizim de abimiz, kocamız, kardeşimiz, babamız olabilir bir gün. Nereye kadar sürecek bilmiyorum.

Aylin saatlerce konuşsan da yetmiyor. Hatta sadece halkın birşeyleri değiştirmesiyle de olmuyor. Bu halk kürdü türkü ayrı ayrı sevmeyi biliyor. Ama bölmeye çalışanlar ve başaranlar utansın.